Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd: United Shapes vs Korua
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rike Manquet" data-source="post: 1332323" data-attributes="member: 183576"><p>Till denna vinter bytte jag från Jones Flagship, som verkligen har levererat, till Stranda Shorty. Efter en vecka på snö kan jag konstatera att Strandans egenskaper gällande kantgrepp i pist samt flyt i djup lössnö är fenomenala. Utöver detta bidrar brädan låga camber och sidskärning till en snabbhet från kant till kant, oavsett långa eller korta svängar.</p><p></p><p>Om du inte redan har bestämt dig för någon av United shapes eller Korua så kika också på Stranda!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rike Manquet, post: 1332323, member: 183576"] Till denna vinter bytte jag från Jones Flagship, som verkligen har levererat, till Stranda Shorty. Efter en vecka på snö kan jag konstatera att Strandans egenskaper gällande kantgrepp i pist samt flyt i djup lössnö är fenomenala. Utöver detta bidrar brädan låga camber och sidskärning till en snabbhet från kant till kant, oavsett långa eller korta svängar. Om du inte redan har bestämt dig för någon av United shapes eller Korua så kika också på Stranda! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd: United Shapes vs Korua
Tillbaka
Topp