Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd: United Shapes vs Korua
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="supermarium" data-source="post: 1332461" data-attributes="member: 176752"><p>Kikade lite på den också men blev lite skrämd av just att den verkar kräva lite fart. I framtiden kanske jag testar en Deep Reach men i nuläget vill jag ha en bräda som är lättåkt även när det går långsamt. Jag har aldrig nått toppfarten på min Hot Knife så fartstabilitet är inte prio. </p><p></p><p>Tack för bra input! Flera US-brädor är rejält nedsatta hos tysken just nu och igår var jag väldigt inne på Cadet. Mot bättre vetande beställde jag ändå en Horizon, mest pga. 46 % rabatt, så skönt att höra att Cadet kanske är i styvaste laget för det jag är ute efter, och att Korua inte heller låter som min typ av bräda!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supermarium, post: 1332461, member: 176752"] Kikade lite på den också men blev lite skrämd av just att den verkar kräva lite fart. I framtiden kanske jag testar en Deep Reach men i nuläget vill jag ha en bräda som är lättåkt även när det går långsamt. Jag har aldrig nått toppfarten på min Hot Knife så fartstabilitet är inte prio. Tack för bra input! Flera US-brädor är rejält nedsatta hos tysken just nu och igår var jag väldigt inne på Cadet. Mot bättre vetande beställde jag ändå en Horizon, mest pga. 46 % rabatt, så skönt att höra att Cadet kanske är i styvaste laget för det jag är ute efter, och att Korua inte heller låter som min typ av bräda! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd: United Shapes vs Korua
Tillbaka
Topp