Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Köpråd varmt underställ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1140878" data-attributes="member: 59831"><p>Det kommer lukta, jag fattar verkligen inte varför man gör underställ på det viset, det absolut enda positiva är att det kommer transportera fukt lite bättre, så ja det är väl nice om man typ kör vasaloppet eller sjukt svettiga aktiviteter och absolut inte bryr sig om lukt. Min flickvän köpte nåt Karii Traa ställ som var mestadels merino i, men någon kom på det smarta iden att lägga paneler av syntet under armarna och ryggen, så det stället är ju i princip värdelöst ur ett använda länge och lukt perspektiv. </p><p></p><p>Kör något med närmare 100% merino, eller som Woolpower gör i sina 200g frotte ställ, där det blandas lite syntet i, men att den hamnar på utsidan där slitage sker mest, och ullen hamnar närmast kroppen, där det bidrar till värme och minskad lukt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1140878, member: 59831"] Det kommer lukta, jag fattar verkligen inte varför man gör underställ på det viset, det absolut enda positiva är att det kommer transportera fukt lite bättre, så ja det är väl nice om man typ kör vasaloppet eller sjukt svettiga aktiviteter och absolut inte bryr sig om lukt. Min flickvän köpte nåt Karii Traa ställ som var mestadels merino i, men någon kom på det smarta iden att lägga paneler av syntet under armarna och ryggen, så det stället är ju i princip värdelöst ur ett använda länge och lukt perspektiv. Kör något med närmare 100% merino, eller som Woolpower gör i sina 200g frotte ställ, där det blandas lite syntet i, men att den hamnar på utsidan där slitage sker mest, och ullen hamnar närmast kroppen, där det bidrar till värme och minskad lukt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Köpråd varmt underställ
Tillbaka
Topp