Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd vid köp av boots.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Manfreed" data-source="post: 980356" data-attributes="member: 130602"><p>Hej</p><p></p><p>Nu när snön förhoppningsvis snart kommer så är det dags för ett par nya boots.</p><p>Är 16 år, väger 70 kg, har skostorlek 44-45 och kör mest park men även lite utanför pisten när tillfälle ges.</p><p>De två kraven jag egentligen har är att de inte ska hålla ett par säsonger och att </p><p>de inte helst inte ska kosta mer än 1500 riksdaler. </p><p>Jag har kikat lite på Burtons "Moto" men vad finns det för fler alternativ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Manfreed, post: 980356, member: 130602"] Hej Nu när snön förhoppningsvis snart kommer så är det dags för ett par nya boots. Är 16 år, väger 70 kg, har skostorlek 44-45 och kör mest park men även lite utanför pisten när tillfälle ges. De två kraven jag egentligen har är att de inte ska hålla ett par säsonger och att de inte helst inte ska kosta mer än 1500 riksdaler. Jag har kikat lite på Burtons "Moto" men vad finns det för fler alternativ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd vid köp av boots.
Tillbaka
Topp