Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
köpråd: Völkl RTM 84 VS. Rossignol Experience 88
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nitrogendykare" data-source="post: 978518" data-attributes="member: 120579"><p>Har själv köpt Völkl v werks RTM 84 men väger mer än dig. (90kg)</p><p>När jag pratade med Alpingaraget om uppgradering av skida så sa dom följande och jag har pratat med fler som har samma uppfattning att skidan kräver en del men med rocker konstruktionen gör det lätt att få in den i sväng.</p><p>så har du en bra carving teknik tror att du fixar båda skidorna utan problem. Jag kan lämna rapport när jag åkt på mina. min erfarenhet av Völkl skidor är att dom kräver fart, men har du farten så går allt som en dans förutom gele i benen efter 12000 höjdmeter. Har dock jobbat i år med benträningen vi får se vad det gett.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nitrogendykare, post: 978518, member: 120579"] Har själv köpt Völkl v werks RTM 84 men väger mer än dig. (90kg) När jag pratade med Alpingaraget om uppgradering av skida så sa dom följande och jag har pratat med fler som har samma uppfattning att skidan kräver en del men med rocker konstruktionen gör det lätt att få in den i sväng. så har du en bra carving teknik tror att du fixar båda skidorna utan problem. Jag kan lämna rapport när jag åkt på mina. min erfarenhet av Völkl skidor är att dom kräver fart, men har du farten så går allt som en dans förutom gele i benen efter 12000 höjdmeter. Har dock jobbat i år med benträningen vi får se vad det gett. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
köpråd: Völkl RTM 84 VS. Rossignol Experience 88
Tillbaka
Topp