Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Völkl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="The-Geb" data-source="post: 934728" data-attributes="member: 69475"><p>Völkl tycker jag alltid är pålitliga om man är ute efter pistskidor. Angående längden tycker jag du ska gå på 178 eller 180, det är ju en GS skida vi pratar om... Ett litet frågetecken för en 11 DIN bindning kanske, men jag vet ju inte hur aggressivt du kör.</p><p></p><p>Vad gäller din fru så kan jag för lite om skidor i det segmentet. Hon har väl sannolikt hyrt skidor tidigare. Kommer du/ni ihåg vad hon kört på då så kan ju det vara idé att börja där och sondera marknaden efter en skida med liknande egenskaper.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The-Geb, post: 934728, member: 69475"] Völkl tycker jag alltid är pålitliga om man är ute efter pistskidor. Angående längden tycker jag du ska gå på 178 eller 180, det är ju en GS skida vi pratar om... Ett litet frågetecken för en 11 DIN bindning kanske, men jag vet ju inte hur aggressivt du kör. Vad gäller din fru så kan jag för lite om skidor i det segmentet. Hon har väl sannolikt hyrt skidor tidigare. Kommer du/ni ihåg vad hon kört på då så kan ju det vara idé att börja där och sondera marknaden efter en skida med liknande egenskaper. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Völkl
Tillbaka
Topp