Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Völkl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Svedstrom" data-source="post: 935229" data-attributes="member: 131084"><p>Jaha då var man nere hos den lokala handlaren och fick besked att som du åker (och att de flesta skidor blir bredare och bredare etc etc) och vad gäller hur de flesta pister ser ut fram emot eftermiddagen så skall du kolla på Völkl kenka istället. </p><p></p><p>Han har säkert rätt men som fostrad i gammeldags teknik (innan carvingskidan) så är jag lite rädd för breda skidor.</p><p>Ligger det ngt i min rädsla eller är jag bara obenägen att förändras.</p><p></p><p>Mvh</p><p>Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Svedstrom, post: 935229, member: 131084"] Jaha då var man nere hos den lokala handlaren och fick besked att som du åker (och att de flesta skidor blir bredare och bredare etc etc) och vad gäller hur de flesta pister ser ut fram emot eftermiddagen så skall du kolla på Völkl kenka istället. Han har säkert rätt men som fostrad i gammeldags teknik (innan carvingskidan) så är jag lite rädd för breda skidor. Ligger det ngt i min rädsla eller är jag bara obenägen att förändras. Mvh Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Völkl
Tillbaka
Topp