Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Völkl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Svedstrom" data-source="post: 935581" data-attributes="member: 131084"><p>Din analys stämmer nog ganska väl. Völkl är väl mest snobberi. Vad gäller åkstilen så lär det väl bli mestadels pist. Tävlade när jag var yngre, ingen stjärna precis. Blev så småningom en del off pist på skidresorna o är väl ingen stjärna på det heller. Mao piståkning med korta svängar utanför den gärna i kombination <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p></p><p>Stort tack för din hjälp den har varit mkt uppskattad. Vacklar fortfarande men det lutar mot kendon med ett par fulltilt pjuck. Kan inte förlika mig med dalbello som var ett riktigt skitmärke när det kon för 100 år sedan<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Tack</p><p>Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Svedstrom, post: 935581, member: 131084"] Din analys stämmer nog ganska väl. Völkl är väl mest snobberi. Vad gäller åkstilen så lär det väl bli mestadels pist. Tävlade när jag var yngre, ingen stjärna precis. Blev så småningom en del off pist på skidresorna o är väl ingen stjärna på det heller. Mao piståkning med korta svängar utanför den gärna i kombination :-) Stort tack för din hjälp den har varit mkt uppskattad. Vacklar fortfarande men det lutar mot kendon med ett par fulltilt pjuck. Kan inte förlika mig med dalbello som var ett riktigt skitmärke när det kon för 100 år sedan:) Tack Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Völkl
Tillbaka
Topp