Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Völkl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bhansen" data-source="post: 935655" data-attributes="member: 131349"><p>Jag har kört en del Völkl bla Mantra, racetiger, gotama och är lite nyfiken på Kendon...</p><p>Numera är jag helt såld på hendryx skidor då de verkligen funkar i pist/off-pist är lekfulla och kvicka .</p><p></p><p>OM jag skulle köpa Völkl mot bakgrund av det du skriver skulle jag kolla in dessa</p><p><a href="http://www.sport-conrad.com/page/product-detail/__/shop/prod/7422" target="_blank">http://www.sport-conrad.com/page/product-detail/__/shop/prod/7422</a></p><p>De fick dessutom riktigt bra recensioner i Åka Skidor tidigare år!</p><p></p><p>Lycka Till</p><p></p><p>Björn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bhansen, post: 935655, member: 131349"] Jag har kört en del Völkl bla Mantra, racetiger, gotama och är lite nyfiken på Kendon... Numera är jag helt såld på hendryx skidor då de verkligen funkar i pist/off-pist är lekfulla och kvicka . OM jag skulle köpa Völkl mot bakgrund av det du skriver skulle jag kolla in dessa [URL]http://www.sport-conrad.com/page/product-detail/__/shop/prod/7422[/URL] De fick dessutom riktigt bra recensioner i Åka Skidor tidigare år! Lycka Till Björn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Völkl
Tillbaka
Topp