Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Völkl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Svedstrom" data-source="post: 935786" data-attributes="member: 131084"><p>The Geb!</p><p>Fulltilt och dalbello har tagit/kommit över raichles patent på den sk överlappande plösen.</p><p>Brukar drabbas av ordentliga köttsår på skenbenen, men hoppas på att denna plös skall mildra det problemet.</p><p>Spelar ingen roll om det varit dachstein, technica, lange, salomon eller rossingol, samtliga har gett mig feta skavsår.</p><p>Enligt säljaren tyckte han att det kunde vara värt att prova och jag tycker de ser lovande ut.</p><p></p><p>Blir till att köpa kendo hos den lokala handlaren då det bara skiljer 500 kr på skidorna jämfört med sport conrad och jag gynnar hellre de fysiska butikerna....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Svedstrom, post: 935786, member: 131084"] The Geb! Fulltilt och dalbello har tagit/kommit över raichles patent på den sk överlappande plösen. Brukar drabbas av ordentliga köttsår på skenbenen, men hoppas på att denna plös skall mildra det problemet. Spelar ingen roll om det varit dachstein, technica, lange, salomon eller rossingol, samtliga har gett mig feta skavsår. Enligt säljaren tyckte han att det kunde vara värt att prova och jag tycker de ser lovande ut. Blir till att köpa kendo hos den lokala handlaren då det bara skiljer 500 kr på skidorna jämfört med sport conrad och jag gynnar hellre de fysiska butikerna.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Völkl
Tillbaka
Topp