Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Amethystlilly" data-source="post: 1324219" data-attributes="member: 203385"><p>Hej,</p><p></p><p>Söker råd inför köp av nya/begagnade skidor inför den kommande säsongen!</p><p></p><p>Jag är 154 cm och väger 48 kg. Jag söker ett par nya skidor som vill ha tips och råd</p><p></p><p>Har väl åkt 5 år, 7-10 dagar per år</p><p>Medelgod åkare, inte nybörjare iaf, som vill gärna bli bättre</p><p>Åker bara på pist</p><p>Kör bra carvingsvängar på backar men sämre på dålig underlag/svarta backar så vill gärna träna mer på korta svängar och förbättra på min teknik</p><p></p><p>Jag har kikat lite på</p><p>Völkl flair alessia 144</p><p>Völkl deacon 75 147</p><p>Völkl Deacon 7.6 147</p><p>Salomon s/Max</p><p></p><p></p><p>Har ni andra bra råd och tips? Även hur jag kan förbättra tekniken inför kommande säsong?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Amethystlilly, post: 1324219, member: 203385"] Hej, Söker råd inför köp av nya/begagnade skidor inför den kommande säsongen! Jag är 154 cm och väger 48 kg. Jag söker ett par nya skidor som vill ha tips och råd Har väl åkt 5 år, 7-10 dagar per år Medelgod åkare, inte nybörjare iaf, som vill gärna bli bättre Åker bara på pist Kör bra carvingsvängar på backar men sämre på dålig underlag/svarta backar så vill gärna träna mer på korta svängar och förbättra på min teknik Jag har kikat lite på Völkl flair alessia 144 Völkl deacon 75 147 Völkl Deacon 7.6 147 Salomon s/Max Har ni andra bra råd och tips? Även hur jag kan förbättra tekniken inför kommande säsong? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd
Tillbaka
Topp