Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alex_eddie" data-source="post: 924861" data-attributes="member: 129037"><p>Hej </p><p>Är mycket okunnig i vad man ska ha och vad som finns på marknaden men har ganska stor erfarenhet av skidåkning.</p><p>Ställde mig på skidor första gången när jag var fyra och har sen dess åkte lite till och från var/vartannat år både i svenska fjällen och alperna.</p><p></p><p>Men det har aldrig blivit av att jag köpt ett par skidor har alltid hyrt och skulle vilja har lite tips nu.</p><p> </p><p>- Vikt: 75 kg</p><p>- Längd:185 cm</p><p>- Åkstil: Mestadels pist men men så fort jag får tillfället blir det offpist/puder <3 Ingen höjdare i parken men kan ju vara kull med lite 180 (360) ibland och simplare grejer. </p><p></p><p>Priset bör väll ligga runt 4 000kr </p><p></p><p>Är glad för all hjälp jag kan få! Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alex_eddie, post: 924861, member: 129037"] Hej Är mycket okunnig i vad man ska ha och vad som finns på marknaden men har ganska stor erfarenhet av skidåkning. Ställde mig på skidor första gången när jag var fyra och har sen dess åkte lite till och från var/vartannat år både i svenska fjällen och alperna. Men det har aldrig blivit av att jag köpt ett par skidor har alltid hyrt och skulle vilja har lite tips nu. - Vikt: 75 kg - Längd:185 cm - Åkstil: Mestadels pist men men så fort jag får tillfället blir det offpist/puder <3 Ingen höjdare i parken men kan ju vara kull med lite 180 (360) ibland och simplare grejer. Priset bör väll ligga runt 4 000kr Är glad för all hjälp jag kan få! Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd
Tillbaka
Topp