Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowpink" data-source="post: 998242"><p>Hej,</p><p></p><p>jag hoppas att ni kan hjälpa mig med köpråd - vilken bräda jag ska köpa? Jag har en gammal bräda och behöver en ny bräda som passar till mig.</p><p></p><p>Jag är 173 cm lång (växt klart), väger 68-70 kg och har skostorlek 41. Jag har åkt snowboard i 15 år. Jag åker 3-4 ggr per år. Jag är en god åkare.</p><p></p><p>Jag åker allround med lite hopp, lite off-pist men mest i pisten. Jag tycker om att åka snowboardcross eller bara åka långa svängar på parken. Jag tycker om att åka fort. Jag skulle vilja ha en all-mountatin bräda och jag vill kunna klara åka långa sväng utan att börja "halka" eller göra kort sväng utan problem.</p><p></p><p>/ Sara</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowpink, post: 998242"] Hej, jag hoppas att ni kan hjälpa mig med köpråd - vilken bräda jag ska köpa? Jag har en gammal bräda och behöver en ny bräda som passar till mig. Jag är 173 cm lång (växt klart), väger 68-70 kg och har skostorlek 41. Jag har åkt snowboard i 15 år. Jag åker 3-4 ggr per år. Jag är en god åkare. Jag åker allround med lite hopp, lite off-pist men mest i pisten. Jag tycker om att åka snowboardcross eller bara åka långa svängar på parken. Jag tycker om att åka fort. Jag skulle vilja ha en all-mountatin bräda och jag vill kunna klara åka långa sväng utan att börja "halka" eller göra kort sväng utan problem. / Sara [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd
Tillbaka
Topp