Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Koprruptionsskandal på freeride(
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herring" data-source="post: 116127" data-attributes="member: 40408"><p>Det var ett av mina inlägg som togs bort och föranledde låsningen av tråden. Tyckte att det var konstigt att jag inte fick kritisera norrlänningar och även deras föräldrar då det hade ett värde som inlägg i debatten!</p><p>Skulle tråden ha låsts borde den ha låsts redan då våra nordbor till vänner som vanligt pörpassade oss samtliga stockholmare till sidans och landets moraliska och sociala avgrund med kränkande utspel. </p><p>Borde det här, eftersom att det tydligen inte är acceptabelt med kränkande inlägg, inte rendera i att samtliga trådar men kritik mot någon tas bort? Har man eller har man inte rätt att kritisera en bild, detta kan ju kännas kränkande för den som postat den? </p><p></p><p>Varför jag undrade om sidan står för en yttrandefrihet a lá Sovjet var för att vissa inlägg som representerar moderatorernas åsikter inte tas bort, trots kränkande innehåll, medan mina och mina vänners inlägg tas bort pga det de ser som kränkande. Har jag rätt om jag tror att de flesta moderatorer är från Norrland? Åtminståne Perka är ju det.</p><p></p><p>Det kommer bli tufft för våra kära moderatorer att hålla koll på kära medlemmars förbittring då denna diskussion troligtvis inte är slut på länge?</p><p></p><p>/Fredrik S</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herring, post: 116127, member: 40408"] Det var ett av mina inlägg som togs bort och föranledde låsningen av tråden. Tyckte att det var konstigt att jag inte fick kritisera norrlänningar och även deras föräldrar då det hade ett värde som inlägg i debatten! Skulle tråden ha låsts borde den ha låsts redan då våra nordbor till vänner som vanligt pörpassade oss samtliga stockholmare till sidans och landets moraliska och sociala avgrund med kränkande utspel. Borde det här, eftersom att det tydligen inte är acceptabelt med kränkande inlägg, inte rendera i att samtliga trådar men kritik mot någon tas bort? Har man eller har man inte rätt att kritisera en bild, detta kan ju kännas kränkande för den som postat den? Varför jag undrade om sidan står för en yttrandefrihet a lá Sovjet var för att vissa inlägg som representerar moderatorernas åsikter inte tas bort, trots kränkande innehåll, medan mina och mina vänners inlägg tas bort pga det de ser som kränkande. Har jag rätt om jag tror att de flesta moderatorer är från Norrland? Åtminståne Perka är ju det. Det kommer bli tufft för våra kära moderatorer att hålla koll på kära medlemmars förbittring då denna diskussion troligtvis inte är slut på länge? /Fredrik S [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Koprruptionsskandal på freeride(
Tillbaka
Topp