Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Koprruptionsskandal på freeride(
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Juice_Mannen_Hugo" data-source="post: 116135" data-attributes="member: 46126"><p>Som Herring nämner är det lite underligt att tråden stängdes först efter att attackerna mot Stockholm besvarats och inte tidigare då attackerna mot Stockholm faktiskt skrevs. Attackerna från båda sidor var likvärdigt grova och borde således vara likvärdigt förbjudna. Om anledningen till åtgärden är att gällande moderator är norrläning lämnar jag osagt. </p><p></p><p>För övrigt kan jag intyga att de påstådda attackerna mot någons föräldrar inte var något annat än en misstolkning. Inlägget gällde en 19 årig freeride-användare och gällde skattebetalning och robin hood skatt. Meningen med att nämna föräldrarna var att förtyliga för denna användare hur Stockholms olycka kommit till nytta i just hans liv, en ungdom som större delen av livet varit försörjd av sina föräldrar. Det var alltså inte en fientlig attack mot någons familj. </p><p></p><p>Vad som vidare är underligt är att tråden stängdes först ett par inlägg senare, då alla så kallade överdrivna påhopp ändå var bortredigerade. </p><p></p><p>//Don Wittore</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Juice_Mannen_Hugo, post: 116135, member: 46126"] Som Herring nämner är det lite underligt att tråden stängdes först efter att attackerna mot Stockholm besvarats och inte tidigare då attackerna mot Stockholm faktiskt skrevs. Attackerna från båda sidor var likvärdigt grova och borde således vara likvärdigt förbjudna. Om anledningen till åtgärden är att gällande moderator är norrläning lämnar jag osagt. För övrigt kan jag intyga att de påstådda attackerna mot någons föräldrar inte var något annat än en misstolkning. Inlägget gällde en 19 årig freeride-användare och gällde skattebetalning och robin hood skatt. Meningen med att nämna föräldrarna var att förtyliga för denna användare hur Stockholms olycka kommit till nytta i just hans liv, en ungdom som större delen av livet varit försörjd av sina föräldrar. Det var alltså inte en fientlig attack mot någons familj. Vad som vidare är underligt är att tråden stängdes först ett par inlägg senare, då alla så kallade överdrivna påhopp ändå var bortredigerade. //Don Wittore [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Koprruptionsskandal på freeride(
Tillbaka
Topp