Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpt fel skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rickyknock" data-source="post: 1051847" data-attributes="member: 119098"><p>Jag var i ungefär samma situation som du för några år sedan och var lite för ödmjuk då jag skulle hyra skidor. Uppgav att jag var medelgod åkare som inte hade åkt på några år och fick då ett par skidor som var åt h-e för mjuka. Gick tillbaka och fick ett par Völk Tigershark, gick som en dans men jag blev trött i benen väldigt fort. Har letat efter skidor som både går att åka på med skär och som tillåter mig att mig att sladdåka. Hittade ett par bra i Head supershape Titan och sedan och sedan ett par optimala i Völkl RTM 84.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rickyknock, post: 1051847, member: 119098"] Jag var i ungefär samma situation som du för några år sedan och var lite för ödmjuk då jag skulle hyra skidor. Uppgav att jag var medelgod åkare som inte hade åkt på några år och fick då ett par skidor som var åt h-e för mjuka. Gick tillbaka och fick ett par Völk Tigershark, gick som en dans men jag blev trött i benen väldigt fort. Har letat efter skidor som både går att åka på med skär och som tillåter mig att mig att sladdåka. Hittade ett par bra i Head supershape Titan och sedan och sedan ett par optimala i Völkl RTM 84. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpt fel skidor?
Tillbaka
Topp