Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpt fel skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herrkarvonen" data-source="post: 1052396" data-attributes="member: 151776"><p>Gokväll.</p><p>Jag får börja med att be om ursäkt för att jag inte har svarat tidigare.</p><p></p><p>Ja, jag har varit tillbaka med prylarna och pratat med en annan säljare. Tyvärr var han som sålde skidorna åt mig ledig, tur det kanske...</p><p></p><p>Hur som helst, den här säljaren ursäktade sig och sa att han inte kunde begripa hur man hade kunnat sälja det här till mig. Vi var även in till butikschefen/VD för företaget, och även han beklagade djupt det som hade hänt.</p><p>Jag spenderade sedan några timmar i butiken med min nya säljare som var både duktig och väldigt trevlig. Det blev mycket svammel även utöver mitt egentliga ärende då vi delade mpnga intressen. </p><p>Hur som helst, det hela slutade med att jag köpte ett par Völkl rtm 77 och ett par salomon Xpro 80. </p><p>Dessutom så fick jag prova grejerna under vintern, och skulle jag inte vara nöjd med någonting så kunde jag komma in och byta det när som helst.</p><p>Helt ok deal tycker jag. </p><p>Nu väntar jag på ledigveckan så man får fara och åka.</p><p></p><p>Over and out.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herrkarvonen, post: 1052396, member: 151776"] Gokväll. Jag får börja med att be om ursäkt för att jag inte har svarat tidigare. Ja, jag har varit tillbaka med prylarna och pratat med en annan säljare. Tyvärr var han som sålde skidorna åt mig ledig, tur det kanske... Hur som helst, den här säljaren ursäktade sig och sa att han inte kunde begripa hur man hade kunnat sälja det här till mig. Vi var även in till butikschefen/VD för företaget, och även han beklagade djupt det som hade hänt. Jag spenderade sedan några timmar i butiken med min nya säljare som var både duktig och väldigt trevlig. Det blev mycket svammel även utöver mitt egentliga ärende då vi delade mpnga intressen. Hur som helst, det hela slutade med att jag köpte ett par Völkl rtm 77 och ett par salomon Xpro 80. Dessutom så fick jag prova grejerna under vintern, och skulle jag inte vara nöjd med någonting så kunde jag komma in och byta det när som helst. Helt ok deal tycker jag. Nu väntar jag på ledigveckan så man får fara och åka. Over and out. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpt fel skidor?
Tillbaka
Topp