Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpt Marker m11 free
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="flowerpower" data-source="post: 603613"><p>Åker mest i pist här i Luleå/Storklinten/Kåbdalis trakten men far väg 20 dagar om året och då blir det mera offpist och skog men däremot aldrig park.Jag väger 78kg och är 179 lång,i pisten åker jag hårt och elakt men i offpisten myser jag bara på lite.Fan tyckte att marker 11 skulle räcka men när man söker på free bindningarna så får man bara negativa träffar verkar det som. Fast det verkar mest vara ifrån park åkare iofs.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="flowerpower, post: 603613"] Åker mest i pist här i Luleå/Storklinten/Kåbdalis trakten men far väg 20 dagar om året och då blir det mera offpist och skog men däremot aldrig park.Jag väger 78kg och är 179 lång,i pisten åker jag hårt och elakt men i offpisten myser jag bara på lite.Fan tyckte att marker 11 skulle räcka men när man söker på free bindningarna så får man bara negativa träffar verkar det som. Fast det verkar mest vara ifrån park åkare iofs. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpt Marker m11 free
Tillbaka
Topp