Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpte armada al dente, har jag gjort bort mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 1038098" data-attributes="member: 1008"><p>Stämmer tidigare</p><p> [USER=30888]@olofm[/USER] , nu för tiden är jag gammal och uppskattar lekfulla saker. (Även om jag kom på mig själv med att älska Line Influence 115 i år, hård och go...)</p><p></p><p> [USER=147878]@mickejonsson[/USER], montera den på rekommenderade punkten (brukar vara utmärkt på skidan). Om det är mitten så montera den där, är det ett par cm bakom mitten så montera den där. Då kommer skidan bete sig som det är tänkt. Sen kan man alltid montera om en skida om den inte beter sig som man vill.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 1038098, member: 1008"] Stämmer tidigare [USER=30888]@olofm[/USER] , nu för tiden är jag gammal och uppskattar lekfulla saker. (Även om jag kom på mig själv med att älska Line Influence 115 i år, hård och go...) [USER=147878]@mickejonsson[/USER], montera den på rekommenderade punkten (brukar vara utmärkt på skidan). Om det är mitten så montera den där, är det ett par cm bakom mitten så montera den där. Då kommer skidan bete sig som det är tänkt. Sen kan man alltid montera om en skida om den inte beter sig som man vill. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpte armada al dente, har jag gjort bort mig?
Tillbaka
Topp