Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
köpte bil men får ej in skidorda!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Magnussss" data-source="post: 115491" data-attributes="member: 33715"><p>tjena tjena!! </p><p></p><p>köpte ny bil för en vecka sen men nu när jag skulle ta skidorna till anlägningen (min arbetsplats) för att "waxa" in skidorna inför sommar dvalan så upptäker jag att jag inte får in mina scratch BC 176cm i koforten även när jag fäller bakre sätet!! fick nu holla på att flytta alla stolarna fram en dec för att få in skidorna!!! varföt tänkte man inte på detta!!! vart e bilhandlarna på väg när dom gör för små bilar!!???!!!?? (som tur e så kan man sätta på takbox) hehe</p><p></p><p></p><p>till alla er som e på väg att handla bil tänk på att ni ska kunna få in skidorna där bak!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Magnussss, post: 115491, member: 33715"] tjena tjena!! köpte ny bil för en vecka sen men nu när jag skulle ta skidorna till anlägningen (min arbetsplats) för att "waxa" in skidorna inför sommar dvalan så upptäker jag att jag inte får in mina scratch BC 176cm i koforten även när jag fäller bakre sätet!! fick nu holla på att flytta alla stolarna fram en dec för att få in skidorna!!! varföt tänkte man inte på detta!!! vart e bilhandlarna på väg när dom gör för små bilar!!???!!!?? (som tur e så kan man sätta på takbox) hehe till alla er som e på väg att handla bil tänk på att ni ska kunna få in skidorna där bak!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
köpte bil men får ej in skidorda!
Tillbaka
Topp