Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
köra bil till italien ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1138381" data-attributes="member: 144594"><p>Varfor inte kora hela vagen ner och spara pengar? Kiel-farjan ar ju svindyr, sarskilt om man ska ha sovplatser. Turas om att kora, ta sedan oresundsbron och rodby-puttgarden. Eller sov pa nagot billigt vag-hotell i Tyskland istallet.</p><p></p><p>Sedan vet jag inte, har aldrig kort norrifran till Gressoney. Allra sakrast ar nog Brenner-passet, men det ar nagra timmars omvag. Fin motorvag hela vagen utom sista 45 minuterna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1138381, member: 144594"] Varfor inte kora hela vagen ner och spara pengar? Kiel-farjan ar ju svindyr, sarskilt om man ska ha sovplatser. Turas om att kora, ta sedan oresundsbron och rodby-puttgarden. Eller sov pa nagot billigt vag-hotell i Tyskland istallet. Sedan vet jag inte, har aldrig kort norrifran till Gressoney. Allra sakrast ar nog Brenner-passet, men det ar nagra timmars omvag. Fin motorvag hela vagen utom sista 45 minuterna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
köra bil till italien ?
Tillbaka
Topp