Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
köra bil till italien ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrtur" data-source="post: 1138407" data-attributes="member: 45343"><p>Om jag utgår från 10 månaders behov så skulle jag föreslå:</p><p></p><p>Färja till Tyskland</p><p>Biltåg genom Tyskland</p><p></p><p>Slipper du köra och vet ej hur ert barn är, men det kan ju göra världens liv ibland och både tåg och färja ger ju alternativ och man rör sig alltid framåt...<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Mot Aosta dalen antigen via Geneve och Mont Blanc Tunneln eller Martigny och Bernardo passet (dvs tunneln). Båda vägarna är generellt inga problem om det inte är stora snöstormar. Passet är mindre väg och man skall upp och ned, har själv flera gånger valt via Geneve och Chamonix. Lite längre men enklare att köra. Köra via Brenner låter som världens omväg?</p><p></p><p>/Christian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrtur, post: 1138407, member: 45343"] Om jag utgår från 10 månaders behov så skulle jag föreslå: Färja till Tyskland Biltåg genom Tyskland Slipper du köra och vet ej hur ert barn är, men det kan ju göra världens liv ibland och både tåg och färja ger ju alternativ och man rör sig alltid framåt...;) Mot Aosta dalen antigen via Geneve och Mont Blanc Tunneln eller Martigny och Bernardo passet (dvs tunneln). Båda vägarna är generellt inga problem om det inte är stora snöstormar. Passet är mindre väg och man skall upp och ned, har själv flera gånger valt via Geneve och Chamonix. Lite längre men enklare att köra. Köra via Brenner låter som världens omväg? /Christian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
köra bil till italien ?
Tillbaka
Topp