Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
köra bil till italien ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zamen" data-source="post: 1138408" data-attributes="member: 166172"><p>Det är absolut inget självändamål med att ge sig in i Frankrike. Mitt bekymmer är att jag endast suttit hjärndöd på en buss alt. Flugit förbi alperna förut och inte reflekterat över vägalternativ. När man sitter å försöker planera och bara utgår från karta tycker jag det är lite lurigt, svårt att bedöma vägarnas storlek och vinterstandard osv. Men din väg ser ju sjukt smidig och snabb ut. Kapar ju med lätthet 4-5 timmar på den rutt jag själv skrev. Så om den är som du säger av motorvägsstandard är det ju inget snack.. tack för input!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zamen, post: 1138408, member: 166172"] Det är absolut inget självändamål med att ge sig in i Frankrike. Mitt bekymmer är att jag endast suttit hjärndöd på en buss alt. Flugit förbi alperna förut och inte reflekterat över vägalternativ. När man sitter å försöker planera och bara utgår från karta tycker jag det är lite lurigt, svårt att bedöma vägarnas storlek och vinterstandard osv. Men din väg ser ju sjukt smidig och snabb ut. Kapar ju med lätthet 4-5 timmar på den rutt jag själv skrev. Så om den är som du säger av motorvägsstandard är det ju inget snack.. tack för input! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
köra bil till italien ?
Tillbaka
Topp