Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köra sönder parker, varför?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 399711" data-attributes="member: 76398"><p>Yo!</p><p>Var i Storklinten, boden idag.</p><p>Dom har fått ett par fina rails/boxar. Något som jag blev riktgit less på dock.</p><p>Varför i hela friden tar man och förstör kickarna till railsen genom att bromsa på dom och göra olika presses osv. ?</p><p></p><p>Tex. Kicken till Flat-downen var ju helt fuckad av att folk körde sönder den jämnt och ständigt. Varför förstöra en kick på detta sätt så railen/boxen är okörbar. Förstår jag inte. Om ett hopp blir okörbart pga en stor ränna mitt i hoppet av alla som hoppat förstår jag, men göra sönder dom (Bromsa, jibba på hoppen) med flit nää...</p><p>Nå int ska jag klaga, det som gick och köra på var kul iaf <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 399711, member: 76398"] Yo! Var i Storklinten, boden idag. Dom har fått ett par fina rails/boxar. Något som jag blev riktgit less på dock. Varför i hela friden tar man och förstör kickarna till railsen genom att bromsa på dom och göra olika presses osv. ? Tex. Kicken till Flat-downen var ju helt fuckad av att folk körde sönder den jämnt och ständigt. Varför förstöra en kick på detta sätt så railen/boxen är okörbar. Förstår jag inte. Om ett hopp blir okörbart pga en stor ränna mitt i hoppet av alla som hoppat förstår jag, men göra sönder dom (Bromsa, jibba på hoppen) med flit nää... Nå int ska jag klaga, det som gick och köra på var kul iaf :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köra sönder parker, varför?
Tillbaka
Topp