Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
köra utan stavar = coolt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 296602" data-attributes="member: 53337"><p>Äntligen nån som förstår! tack Serious för att du kan tänka lite längre än bara i nuet..</p><p></p><p></p><p>Såhär är det! och jag loooovar! jag är nästan 110%säker.. :</p><p></p><p>Det som vi är inne i jusst nu är bara en så kallad övergångs fas.. alla börjar undra "va? varför åker han utan stavar?" men snart så kommer fler och fler att gå över till den stavfria sidan..</p><p></p><p>när fler och fler pros börjar köra utan så kommer såklart kidsen att haka på.. även jag själv!</p><p>man behöver bara nån som tar de första stegen.. sen kommer stavarna bli mer och mer sällsynta i parkerna..</p><p></p><p>Nu när man ser Steve Stepp, Tom wallish och även Mr.Jon dra åk utan stavar så inspireras man väl lite själv till å prova hur de känns utan? klart alla här inne har provåkt ett åk utan stavar? om inte annat så kommer ni göra de väldigt snart..</p><p></p><p>dethär är bara början.. varför ha stavar i en sport som inte kräver det?</p><p>Som att ha skor som väger 10 KG när man ska springa 100 meter.. de försvårar ju bara utövandet.. behövs inte alls igentligen.</p><p></p><p>This Is Just The Beggining Fellas</p><p></p><p>MVH eran allvetande profet Jäppänator</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 296602, member: 53337"] Äntligen nån som förstår! tack Serious för att du kan tänka lite längre än bara i nuet.. Såhär är det! och jag loooovar! jag är nästan 110%säker.. : Det som vi är inne i jusst nu är bara en så kallad övergångs fas.. alla börjar undra "va? varför åker han utan stavar?" men snart så kommer fler och fler att gå över till den stavfria sidan.. när fler och fler pros börjar köra utan så kommer såklart kidsen att haka på.. även jag själv! man behöver bara nån som tar de första stegen.. sen kommer stavarna bli mer och mer sällsynta i parkerna.. Nu när man ser Steve Stepp, Tom wallish och även Mr.Jon dra åk utan stavar så inspireras man väl lite själv till å prova hur de känns utan? klart alla här inne har provåkt ett åk utan stavar? om inte annat så kommer ni göra de väldigt snart.. dethär är bara början.. varför ha stavar i en sport som inte kräver det? Som att ha skor som väger 10 KG när man ska springa 100 meter.. de försvårar ju bara utövandet.. behövs inte alls igentligen. This Is Just The Beggining Fellas MVH eran allvetande profet Jäppänator [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
köra utan stavar = coolt?
Tillbaka
Topp