Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Köra via Norge
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1325778" data-attributes="member: 144594"><p>Jag har hamnat bakom så många gödseltraktorer, grislångtradare, kepsgubbar i Volvo 745 och epatraktorer norr om Vänersborg så jag skulle nog välja Norgevägen eller öster om Vänern för egen del nästa gång. </p><p>Jag har iofs inte stor aktuell erfarenhet av Norgealternativet (2 resor i modern tid den vägen) men mellan Elverum och Nybergsund kan det nog vara en del trafik beroende på veckodag och efter Nybergsund vet jag inte hur man kör bäst (men via Sverige låter det absolut som). </p><p>Men det är ju fin väg från Malmö ända upp till Elverum vilket för min del skulle väga högt. Vet dock ej om man riskerar att hamna i köer förbi Oslo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1325778, member: 144594"] Jag har hamnat bakom så många gödseltraktorer, grislångtradare, kepsgubbar i Volvo 745 och epatraktorer norr om Vänersborg så jag skulle nog välja Norgevägen eller öster om Vänern för egen del nästa gång. Jag har iofs inte stor aktuell erfarenhet av Norgealternativet (2 resor i modern tid den vägen) men mellan Elverum och Nybergsund kan det nog vara en del trafik beroende på veckodag och efter Nybergsund vet jag inte hur man kör bäst (men via Sverige låter det absolut som). Men det är ju fin väg från Malmö ända upp till Elverum vilket för min del skulle väga högt. Vet dock ej om man riskerar att hamna i köer förbi Oslo. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Köra via Norge
Tillbaka
Topp