Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Köra via Norge
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FMP" data-source="post: 1325793" data-attributes="member: 176798"><p>När jag kört både till Funäs och Åre från Göteborg har jag tyckt det varit smidigast att köra E20 till Mariestad (särskilt nu med utbyggt mötesfritt hela vägen), sen väg 26 norrut. Går ju ihop med 45an sen en bit norr om Vansbro. Sen svänga i Sveg mot Funäs.</p><p></p><p>E45 funkar också men tycker den är riktigt seg, särskilt bytesdagar med alla som ska till och från Branäs, sälen, trysil mm. Ska vara något snabbare än ovan vägval enligt karttjänster men i praktiken tror jag det ska mycket till. Om inte vägen över Särna är barmark, då bör det vara snabbast.</p><p></p><p>Kör ni från Malmö kanske E4an till Jönköping och sen rätt på 26an är ett alternativ? Den sträckan har jag dock ingen koll på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FMP, post: 1325793, member: 176798"] När jag kört både till Funäs och Åre från Göteborg har jag tyckt det varit smidigast att köra E20 till Mariestad (särskilt nu med utbyggt mötesfritt hela vägen), sen väg 26 norrut. Går ju ihop med 45an sen en bit norr om Vansbro. Sen svänga i Sveg mot Funäs. E45 funkar också men tycker den är riktigt seg, särskilt bytesdagar med alla som ska till och från Branäs, sälen, trysil mm. Ska vara något snabbare än ovan vägval enligt karttjänster men i praktiken tror jag det ska mycket till. Om inte vägen över Särna är barmark, då bör det vara snabbast. Kör ni från Malmö kanske E4an till Jönköping och sen rätt på 26an är ett alternativ? Den sträckan har jag dock ingen koll på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Köra via Norge
Tillbaka
Topp