Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Korkat med korta lagg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sockerfarsan" data-source="post: 926306" data-attributes="member: 15939"><p>Mina LP är från '06 och börjar bli rejält slitna, dags för pension helt enkelt.</p><p></p><p>Jag känner inte något större behov av mer stabilitet, jag skulle vara riktigt nöjd om mina nya lagg var lika stabila som mina LP, flöt bättre i finsnö och var snäppet mer samarbetsvilliga i skräpsnö och skog.</p><p></p><p> [USER=14475]@LawndartGustav[/USER]: Völkl ska ha justerat skalan i år och längderna ska stämma bättre med verkligheten, Katanan har vuxit 3 cm trots att den bara blivit 1 cm längre på papper.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sockerfarsan, post: 926306, member: 15939"] Mina LP är från '06 och börjar bli rejält slitna, dags för pension helt enkelt. Jag känner inte något större behov av mer stabilitet, jag skulle vara riktigt nöjd om mina nya lagg var lika stabila som mina LP, flöt bättre i finsnö och var snäppet mer samarbetsvilliga i skräpsnö och skog. [USER=14475]@LawndartGustav[/USER]: Völkl ska ha justerat skalan i år och längderna ska stämma bättre med verkligheten, Katanan har vuxit 3 cm trots att den bara blivit 1 cm längre på papper. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Korkat med korta lagg?
Tillbaka
Topp