Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Körkort i Canada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Templar" data-source="post: 96643" data-attributes="member: 16207"><p>Jag hade endast svenskt körkort under min tid jag var i Kanada, vi var även ner till Usa en sväng. </p><p></p><p>Blev stoppad av polis pga fortkörning. Vet inte om det var pga mitt svenska körkort som jag slapp böter eller om det var någon annan anledning. Han var inte kinkig pga av mitt svenska körkort. Han frågade bara vilken hastighet som gäller när det är 100 i Sverige. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /> Flyt hade jag oavsett.</p><p></p><p>Det problem vi stötte på när vi skulle teckna försäkring var att på det första försäkringsbolaget så hade de inte så fräscha datorer så de kunde teckna en försäkring när vi hade svenskt körkort. Men det andra fösäkringsbolaget som fanns i staden hade inga som helst problem med att det var svenskt körkort. Och det här är en liten håla som Fernie. Så det ska nog inte vara några problem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Templar, post: 96643, member: 16207"] Jag hade endast svenskt körkort under min tid jag var i Kanada, vi var även ner till Usa en sväng. Blev stoppad av polis pga fortkörning. Vet inte om det var pga mitt svenska körkort som jag slapp böter eller om det var någon annan anledning. Han var inte kinkig pga av mitt svenska körkort. Han frågade bara vilken hastighet som gäller när det är 100 i Sverige. :-) Flyt hade jag oavsett. Det problem vi stötte på när vi skulle teckna försäkring var att på det första försäkringsbolaget så hade de inte så fräscha datorer så de kunde teckna en försäkring när vi hade svenskt körkort. Men det andra fösäkringsbolaget som fanns i staden hade inga som helst problem med att det var svenskt körkort. Och det här är en liten håla som Fernie. Så det ska nog inte vara några problem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Körkort i Canada
Tillbaka
Topp