Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Körkort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 280943"><p>Dom som inte pallar körkort är oftast dom som inte har något i off-psiten att göra och inte har dom kunskaper som behövs. Jag tycker inte att man ska ha körkort för parken, då alla åkare är välkomna där bara man kan reglerna. Alla kids som vill utvecklas ska ha fritt inträde till parken med ett vanligt liftkort. Off-pist tycker jag däremot ett körkort skulle vara bra för. En snabb liten introkurs om vad man ska göra vid olika olyckor osv, säkerhet osv. Kunde vara galant! Bäst vore om hela världen införde det så svenska körkortet gällde även i Alperna och på andra sidan dammen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 280943"] Dom som inte pallar körkort är oftast dom som inte har något i off-psiten att göra och inte har dom kunskaper som behövs. Jag tycker inte att man ska ha körkort för parken, då alla åkare är välkomna där bara man kan reglerna. Alla kids som vill utvecklas ska ha fritt inträde till parken med ett vanligt liftkort. Off-pist tycker jag däremot ett körkort skulle vara bra för. En snabb liten introkurs om vad man ska göra vid olika olyckor osv, säkerhet osv. Kunde vara galant! Bäst vore om hela världen införde det så svenska körkortet gällde även i Alperna och på andra sidan dammen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Körkort
Tillbaka
Topp