Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Korridor i Val d"Isere!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Duderino" data-source="post: 15079" data-attributes="member: 14977"><p>Eftersom det var första gången jag varit där får du ha överseende med min bristfälliga beskrivning.</p><p></p><p>LT:s picknickgryta? Är det där Langley Travel har picknick eller? Eftersom jag försöker undvika såna tillställningar till förmån för åkningen så vet jag inte var det är.</p><p></p><p>Liften som tar en närmast åkets början heter enligt pistkartan Merle Blanc och ligger mellan Val Claret och Le Lac. Den flacka tvåstolen som går på tvärs heter Grand Huit. </p><p></p><p>(För övrigt kan man få ett schysst offpiståk från botten på Merle Blanc-liften ner till vägen mellan Val Claret och Le Lac. Sikta på busshållplatsen vid sjön. Undersök dock lavinrisken INNAN du kryper under avspärrnings-repet.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Duderino, post: 15079, member: 14977"] Eftersom det var första gången jag varit där får du ha överseende med min bristfälliga beskrivning. LT:s picknickgryta? Är det där Langley Travel har picknick eller? Eftersom jag försöker undvika såna tillställningar till förmån för åkningen så vet jag inte var det är. Liften som tar en närmast åkets början heter enligt pistkartan Merle Blanc och ligger mellan Val Claret och Le Lac. Den flacka tvåstolen som går på tvärs heter Grand Huit. (För övrigt kan man få ett schysst offpiståk från botten på Merle Blanc-liften ner till vägen mellan Val Claret och Le Lac. Sikta på busshållplatsen vid sjön. Undersök dock lavinrisken INNAN du kryper under avspärrnings-repet.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Korridor i Val d"Isere!
Tillbaka
Topp