Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
korsband
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 521580" data-attributes="member: 12630"><p>Ta det lugnt med knä och andra leder. Pajade mitt första knä 1986. Har fortfarande problem för att jag skulle vara tuff (man ska va tuff om man spelar hockey!!!).</p><p></p><p>Ta god tid att rehabilitera!</p><p>Även små problem blir skit om man inte sköter dom och det är asviktigt!</p><p>Sjukgymnaster kan hjälpa väldigt bra även vid små problem och de är ofta snygga...</p><p></p><p> Om inte blir du gubbe vid 25 och liggsår vid 35...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 521580, member: 12630"] Ta det lugnt med knä och andra leder. Pajade mitt första knä 1986. Har fortfarande problem för att jag skulle vara tuff (man ska va tuff om man spelar hockey!!!). Ta god tid att rehabilitera! Även små problem blir skit om man inte sköter dom och det är asviktigt! Sjukgymnaster kan hjälpa väldigt bra även vid små problem och de är ofta snygga... Om inte blir du gubbe vid 25 och liggsår vid 35... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
korsband
Tillbaka
Topp