Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
korsband
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="josh" data-source="post: 858100" data-attributes="member: 25355"><p>Nu verkar jag ju inte ha nagon allvarlig skada men akte pa en bentackling i Hockeyn för 2 veckor sedan. Har gjort vanlig röntgen där läkaren menade att jag fatt en översträckning samt att skelettdelar fatt sig en törn. Har fatt kortisonsprutor vid 2 tilfällen men det blir inte sa mkt bättre.Har inga större problem med att ga an att det är stelt men om jag tar ut stegen sa att benet blir nästan rakt gar det ont sa in i helvete ungefär som när en nerv kommer i klämm. Jag ska i väg och aka om tva veckor. Vad gör man för rehab? Cyckling? Benböj? Langa promnader? Nagon som kan ge förslag pa det bästa skyddet som förhindrar översträckningar? Priset är egalt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="josh, post: 858100, member: 25355"] Nu verkar jag ju inte ha nagon allvarlig skada men akte pa en bentackling i Hockeyn för 2 veckor sedan. Har gjort vanlig röntgen där läkaren menade att jag fatt en översträckning samt att skelettdelar fatt sig en törn. Har fatt kortisonsprutor vid 2 tilfällen men det blir inte sa mkt bättre.Har inga större problem med att ga an att det är stelt men om jag tar ut stegen sa att benet blir nästan rakt gar det ont sa in i helvete ungefär som när en nerv kommer i klämm. Jag ska i väg och aka om tva veckor. Vad gör man för rehab? Cyckling? Benböj? Langa promnader? Nagon som kan ge förslag pa det bästa skyddet som förhindrar översträckningar? Priset är egalt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
korsband
Tillbaka
Topp