Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
korsband
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Idh_simplythebest" data-source="post: 884750" data-attributes="member: 124416"><p>Hej!</p><p>jag jag råkade ut för en knäskada för 3år sedan men har inte blivigt bättre.</p><p>såhär gick det till alltså: för 3år sedan skulle vi ha löparträning utomhus på 800m</p><p>det var på hösten regnade och blåste.</p><p>under uppvärmningen känner jag hur knäet känns onormalt det vill säga som en inflammation jag pratade med läraren som tyckte att jag skulle försöka springa ändå. vid 700m så hör jag hur det poppar till i knäet och efter det kommer själva smärtan vid akuten konstateras det att jag har fått töjningar på bägge ledbandena och främre-korsbandet. Läkaren säger att jag kommer bli bra men det kommer ta tid och nu efter 3år gör det nästan värre ont bara utav att gå på dagarna och jag är livrädd för att sätta igång att träna när jag inte vet vad det är som spökar.</p><p>ska man gå till läkaren eller en sjukgymnast någon som vet?/tacksam för alla svar jag kan få skriv gärna om ni tror att ni vet vad det kan vara för någon.</p><p></p><p>:P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Idh_simplythebest, post: 884750, member: 124416"] Hej! jag jag råkade ut för en knäskada för 3år sedan men har inte blivigt bättre. såhär gick det till alltså: för 3år sedan skulle vi ha löparträning utomhus på 800m det var på hösten regnade och blåste. under uppvärmningen känner jag hur knäet känns onormalt det vill säga som en inflammation jag pratade med läraren som tyckte att jag skulle försöka springa ändå. vid 700m så hör jag hur det poppar till i knäet och efter det kommer själva smärtan vid akuten konstateras det att jag har fått töjningar på bägge ledbandena och främre-korsbandet. Läkaren säger att jag kommer bli bra men det kommer ta tid och nu efter 3år gör det nästan värre ont bara utav att gå på dagarna och jag är livrädd för att sätta igång att träna när jag inte vet vad det är som spökar. ska man gå till läkaren eller en sjukgymnast någon som vet?/tacksam för alla svar jag kan få skriv gärna om ni tror att ni vet vad det kan vara för någon. :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
korsband
Tillbaka
Topp