Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
korsband
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 14713" data-attributes="member: 13245"><p>Beklagar. Jag har dålig koll på Stockholsortopederna. I Göteborg finns bl.a. Leif Svärd (läkare år IFK Göteborg) och Mikael Möller som gjort ett bra jobb på mina knän. Från Örebro har jag bra personlig erfarenhet av Bosse Althoff (läkare år ÖSK).</p><p></p><p>Rent allmänt kan det vara en bra ide att ta kontakt med en sportskadeklinik. Att kolla upp var just fotbollsläkarna jobbar är en stalltips. De har i allmänhet bra erfarenhet av trasiga knän.</p><p></p><p>Nästa nivå en kille i Österrike, en "juguslav"</p><p>och sedan blir det väl Steadman själv i Vail.</p><p></p><p>Vill du vara riktigt seriör i ditt letande, leta upp Patrik Järbyns mailadress och kolla var det var han opererade sig. Han vet kanske också var Nyberg blev fixad.</p><p></p><p>När det gäller pre-op sjukgymnastik har ialafall jag fått höra att det är bättre ju bättre tränad man är. Kanske är det problem att träna för dig om mycket är trasigt. </p><p></p><p>Lycka till</p><p></p><p>HitMe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 14713, member: 13245"] Beklagar. Jag har dålig koll på Stockholsortopederna. I Göteborg finns bl.a. Leif Svärd (läkare år IFK Göteborg) och Mikael Möller som gjort ett bra jobb på mina knän. Från Örebro har jag bra personlig erfarenhet av Bosse Althoff (läkare år ÖSK). Rent allmänt kan det vara en bra ide att ta kontakt med en sportskadeklinik. Att kolla upp var just fotbollsläkarna jobbar är en stalltips. De har i allmänhet bra erfarenhet av trasiga knän. Nästa nivå en kille i Österrike, en "juguslav" och sedan blir det väl Steadman själv i Vail. Vill du vara riktigt seriör i ditt letande, leta upp Patrik Järbyns mailadress och kolla var det var han opererade sig. Han vet kanske också var Nyberg blev fixad. När det gäller pre-op sjukgymnastik har ialafall jag fått höra att det är bättre ju bättre tränad man är. Kanske är det problem att träna för dig om mycket är trasigt. Lycka till HitMe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
korsband
Tillbaka
Topp