Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Korsbandskada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skalet" data-source="post: 1138456" data-attributes="member: 164231"><p>Jag rekommenderar starkt operation.</p><p>Har själv opererat korsbandet, iofs många år sedan nu, och har inte ångrat mig en sekund.</p><p>De enda komplikationerna jag har är att jag inte riktigt har full sträckning i det opererade benet samt att det blir lite stelt efter hård belastning, märks dock inte under/efter skidåkning, åker ganska aggressivt i pist så benen belastas hårt. Stelheten märks endast efter löpning i längre distanser, typ mer än 10 km.</p><p>Men att ha en stabilitet i båda benen som jag kan lita på överväger allt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skalet, post: 1138456, member: 164231"] Jag rekommenderar starkt operation. Har själv opererat korsbandet, iofs många år sedan nu, och har inte ångrat mig en sekund. De enda komplikationerna jag har är att jag inte riktigt har full sträckning i det opererade benet samt att det blir lite stelt efter hård belastning, märks dock inte under/efter skidåkning, åker ganska aggressivt i pist så benen belastas hårt. Stelheten märks endast efter löpning i längre distanser, typ mer än 10 km. Men att ha en stabilitet i båda benen som jag kan lita på överväger allt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Korsbandskada
Tillbaka
Topp