Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Korsbandsskada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lars_Persson" data-source="post: 17547" data-attributes="member: 12947"><p>Har också slitit av mitt korsband, fast i vänster knä. Skulle opererats idag (läs 28 Mars) fast knät vecksig och svullnade upp förra veckan så läkarn ville inte operera. Får nu gå och vänta ytterliggare 6 veckor. Har gått och väntat sedan November 2000. Att man skulle klara sig utan korsband och att det skulle bara räcka med att träna upp musklerna sa dom till mig med, men det funkade inte för mig. Har tränat två gånger i veckan hos sjukgymnast sedan september 2001, men knät veck sig ändå. Så jag tror att operation är det ända rätta. Lycka till och träna hårt både före och efter operationen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lars_Persson, post: 17547, member: 12947"] Har också slitit av mitt korsband, fast i vänster knä. Skulle opererats idag (läs 28 Mars) fast knät vecksig och svullnade upp förra veckan så läkarn ville inte operera. Får nu gå och vänta ytterliggare 6 veckor. Har gått och väntat sedan November 2000. Att man skulle klara sig utan korsband och att det skulle bara räcka med att träna upp musklerna sa dom till mig med, men det funkade inte för mig. Har tränat två gånger i veckan hos sjukgymnast sedan september 2001, men knät veck sig ändå. Så jag tror att operation är det ända rätta. Lycka till och träna hårt både före och efter operationen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Korsbandsskada
Tillbaka
Topp