Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Korsika - Vald`isere
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Klurran" data-source="post: 50459" data-attributes="member: 16152"><p>Så sitter man här på korsika, solen skiner och vattnet är fortfarande jätte varmt. Eftersom jag har haft en förkylning som kallas nådig har jag blivit liggandes på mitt rum i 3 dagar. Någon som har en film? jo, skidfilmer fanns det gott om så nu är jag så sugen på vinter så att det inte finns. så:</p><p>Sökes:Boende i Valdisere från tidig december till sen april.</p><p>Finnes: 2 tjejer med jobb och ordnad ekonomi...</p><p>Någon som har plats över eller som helt enkelt bara har ett ledigt rum liggandes i bakfickan ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Klurran, post: 50459, member: 16152"] Så sitter man här på korsika, solen skiner och vattnet är fortfarande jätte varmt. Eftersom jag har haft en förkylning som kallas nådig har jag blivit liggandes på mitt rum i 3 dagar. Någon som har en film? jo, skidfilmer fanns det gott om så nu är jag så sugen på vinter så att det inte finns. så: Sökes:Boende i Valdisere från tidig december till sen april. Finnes: 2 tjejer med jobb och ordnad ekonomi... Någon som har plats över eller som helt enkelt bara har ett ledigt rum liggandes i bakfickan ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Korsika - Vald`isere
Tillbaka
Topp