Kort chillad film från 05/06

• Trådstartare Trådstartare H-T
  • Start datum Start datum
H

H-T

Guest
klippte ihop en kort liten film för att lära mig vegas 6.0.

http://rapidshare.de/files/25402318/jibb.mpg.html

ge gärna kommentarer på hur själva filmen o upplägget kan bli bättre osv.

kommentarer på åkarna känns onödigt eftersom vi inte satsat på någon film utan har lite omotiverade klipp från säsongen. inget riktigt fett utan lite chill åkning.

för er som har problem med rapidshare: scrolla ner o tryck på "free". vänta sedan så många sekunder som det står. skriv sedan in "koden" som står o klicka sedan på download.

peace out

lite dåligt med tempo tycker jag. annars var det rätt soft. brädåkarn hade nice steeze på railsen och boxarna.

peace

skön åkning och bra upplägg.. synd bara att det kändes som om ni körde på samma hopp och rail hela tiden.. 3,5p :)

nObBles sa:
skön åkning och bra upplägg.. synd bara att det kändes som om ni körde på samma hopp och rail hela tiden.. 3,5p :)
aa jag vet att det är tjatigt. pga både att vi inte planerat flm o därför inte filmat så ofta, men dessutom för att det inte finns så mkt roligare saker att filma på flottsbro o det är där vi oftast hänger.

men till nästa säsong planeras det film, 2 st kanske, o då kommer det vara bättre variation hoppas jag på.

peace

Fluffsurfarn sa:
nObBles sa:
aa jag vet att det är tjatigt. pga både att vi inte planerat flm o därför inte filmat så ofta, men dessutom för att det inte finns så mkt roligare saker att filma på flottsbro o det är där vi oftast hänger.

men till nästa säsong planeras det film, 2 st kanske, o då kommer det vara bättre variation hoppas jag på.

peace
håller med men den var rätt skön ändå!;)

yeeh! kanske att man skulle byta lite vinklar på hoppet men najs

hehe lite skön men min del var fett kass. nästa år blir de riktig jibbrulle!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp