Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
kort leash ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Speciahlberg" data-source="post: 387339" data-attributes="member: 12122"><p>flygkrascher och båtar som sjunker händer ju inte så ofta heller.men det händer då och då.så varför inte ha fångrem för att kunna rädda någons liv ifall olyckan är framme.jag skulle inte vilja ha en bräda på mig och skulle inte gilla att tappa brädan på nån jag heller.</p><p></p><p>sen tycker jag att fångrems biten är lite luddigt är ju trots allt när man bär brädan som det är viktigt att ha den på sig inte när man åker lift..så liftvakter,pistörer och liknande borde kolla på folk som hikar i pisten.</p><p></p><p>blev för övrigt träffad av en skida i vintras så jag tycker att det borde finnas fångremmar på dom med dom kan ju faktiskt studsa och glida på sidan trots skistoppers. en isig pist i tillexempel lindvallen full smockat med folk Göran 52 trillar tappar skidorna som han haft i en många härans år utan att ändra vikten på dom trots att han har lagt på sig 30 pannor sedan han köpte dom.dom löser ut för minsta lilla studsar,glider och träffar nån.</p><p></p><p>borde va tvång med ärliga viktinställningar på skidor eller fångrem</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Speciahlberg, post: 387339, member: 12122"] flygkrascher och båtar som sjunker händer ju inte så ofta heller.men det händer då och då.så varför inte ha fångrem för att kunna rädda någons liv ifall olyckan är framme.jag skulle inte vilja ha en bräda på mig och skulle inte gilla att tappa brädan på nån jag heller. sen tycker jag att fångrems biten är lite luddigt är ju trots allt när man bär brädan som det är viktigt att ha den på sig inte när man åker lift..så liftvakter,pistörer och liknande borde kolla på folk som hikar i pisten. blev för övrigt träffad av en skida i vintras så jag tycker att det borde finnas fångremmar på dom med dom kan ju faktiskt studsa och glida på sidan trots skistoppers. en isig pist i tillexempel lindvallen full smockat med folk Göran 52 trillar tappar skidorna som han haft i en många härans år utan att ändra vikten på dom trots att han har lagt på sig 30 pannor sedan han köpte dom.dom löser ut för minsta lilla studsar,glider och träffar nån. borde va tvång med ärliga viktinställningar på skidor eller fångrem [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
kort leash ?
Tillbaka
Topp