Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
kort leash ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="burman" data-source="post: 387406" data-attributes="member: 69307"><p>Vart en ganska intressant diskussion det här, jag har alltid kört med "lite längre" fångrem tidigare eftersom jag uppfattat det som ett tvång, men aldrig riktigt fattat varför... Får se till att ha med remen i fickan då, den kan ju säker vara till hjälp om man ska bära brädan annars. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="burman, post: 387406, member: 69307"] Vart en ganska intressant diskussion det här, jag har alltid kört med "lite längre" fångrem tidigare eftersom jag uppfattat det som ett tvång, men aldrig riktigt fattat varför... Får se till att ha med remen i fickan då, den kan ju säker vara till hjälp om man ska bära brädan annars. ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
kort leash ?
Tillbaka
Topp