Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Kört sönder mina Atomic b-tech 120 pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Surferdude72" data-source="post: 1007081" data-attributes="member: 142199"><p>Hej, Körde i Björnrike v14 och upptäckte sista dagen att vänsterpjäxan hade gått sönder. Plasten i skalet har spruckit ca 5cm tvärs över vristen mellan spänne 2 och 3. Tyvärr är den ca 4 år gammal så ingen garanti att få...</p><p></p><p>Jag väger 72kg och åker ganska så hårt i pist, gärna portar när mina slalomungar slutat träna, eller röda linen i parken... Men denna pjäxa med 120flex ska väl tåla det?</p><p></p><p>Har någon råkat ut för samma med någon pjäxa? Vågar man skaffa den modellen igen (skön var den)?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Surferdude72, post: 1007081, member: 142199"] Hej, Körde i Björnrike v14 och upptäckte sista dagen att vänsterpjäxan hade gått sönder. Plasten i skalet har spruckit ca 5cm tvärs över vristen mellan spänne 2 och 3. Tyvärr är den ca 4 år gammal så ingen garanti att få... Jag väger 72kg och åker ganska så hårt i pist, gärna portar när mina slalomungar slutat träna, eller röda linen i parken... Men denna pjäxa med 120flex ska väl tåla det? Har någon råkat ut för samma med någon pjäxa? Vågar man skaffa den modellen igen (skön var den)? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Kört sönder mina Atomic b-tech 120 pjäxor
Tillbaka
Topp