Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kört sönder mina hertigar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 927936" data-attributes="member: 74439"><p>Reklamationsrätten gäller i tre år i Sverige, har du handlat från något annat land kan det vara andra regler. Inom EU så har man minst två års reklamationsrätt. Detta gäller enbart om du köpt varan ny i butik.</p><p>Rota fram kvittot och kontakta butiken du köpte prylarna i så löser det sig nog. Om inget annat så misstänker jag att Marker inte vågar snåla på good-will kontot nu när Salomon snart släpper sin konkurrent.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 927936, member: 74439"] Reklamationsrätten gäller i tre år i Sverige, har du handlat från något annat land kan det vara andra regler. Inom EU så har man minst två års reklamationsrätt. Detta gäller enbart om du köpt varan ny i butik. Rota fram kvittot och kontakta butiken du köpte prylarna i så löser det sig nog. Om inget annat så misstänker jag att Marker inte vågar snåla på good-will kontot nu när Salomon snart släpper sin konkurrent. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kört sönder mina hertigar
Tillbaka
Topp