Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kört sönder mina hertigar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carl-pedal" data-source="post: 927989" data-attributes="member: 96475"><p>Tack för alla nyttiga svar. Skidor och bindning är köpta i Sverige och har gått nästan 3 år. Blir väl till att knata ner till affären och höra om det går att göra något åt det. </p><p></p><p>Var också inne på att kontakta marker direkt via mail med foton och en lite snyft historia. Får se hur det går med lokala skidhandlarn annars är det bara att hålla tummarna för lite good-will från markers sida. </p><p></p><p>Tack än en gång </p><p></p><p>/Carl</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carl-pedal, post: 927989, member: 96475"] Tack för alla nyttiga svar. Skidor och bindning är köpta i Sverige och har gått nästan 3 år. Blir väl till att knata ner till affären och höra om det går att göra något åt det. Var också inne på att kontakta marker direkt via mail med foton och en lite snyft historia. Får se hur det går med lokala skidhandlarn annars är det bara att hålla tummarna för lite good-will från markers sida. Tack än en gång /Carl [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kört sönder mina hertigar
Tillbaka
Topp