Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Korta ner Black diamond stavar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 1025313" data-attributes="member: 88967"><p>Lugnt, tror samma som dig att det är därför den svarta delen finns där. Och går ju som du skriver att lösa det med lite tejp i värsta fall.</p><p></p><p></p><p>Orkar inte ta kort och lägga upp. De flesta som svarar verkar veta vad jag snackar om.</p><p></p><p></p><p>Det "normala" sättet att kapa staven på kommer inte hjälpa mig att göra staven kortare. Den kommer vara precis lika lång som den är nu. Jag behöver korta underdelen eftersom den inte går in så mycket i överdelen. Och kommer inte använda stavar längre än ~135 ändå. </p><p></p><p>Tror det får bli att kapa den rakt av och sen tejpa lite om den vinglar allt för mycket (eller glider ut alldeles för lätt)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 1025313, member: 88967"] Lugnt, tror samma som dig att det är därför den svarta delen finns där. Och går ju som du skriver att lösa det med lite tejp i värsta fall. Orkar inte ta kort och lägga upp. De flesta som svarar verkar veta vad jag snackar om. Det "normala" sättet att kapa staven på kommer inte hjälpa mig att göra staven kortare. Den kommer vara precis lika lång som den är nu. Jag behöver korta underdelen eftersom den inte går in så mycket i överdelen. Och kommer inte använda stavar längre än ~135 ändå. Tror det får bli att kapa den rakt av och sen tejpa lite om den vinglar allt för mycket (eller glider ut alldeles för lätt) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Korta ner Black diamond stavar
Tillbaka
Topp