Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Kortare brädor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Abelin" data-source="post: 539666" data-attributes="member: 86245"><p>Hej!</p><p>funderar på att köpa en ny bräda till nästa säsong.. Kör klart mest park men en dag i pudret eller på nån backcountrykicker är ju aldrig fel! hur som helst jag är en tjej på 158 cm så ja vill ju ha en något kortare bräda. den jag har nu är 140cm och jag vill egentligen inte ha en som är längre än den. Någon som vet nån bra kort bräda för mina ändamål eller var man kan hitta såna?</p><p></p><p>PS eller var de bästa reorna befinner sig - jag är fattig!</p><p></p><p>thanx</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Abelin, post: 539666, member: 86245"] Hej! funderar på att köpa en ny bräda till nästa säsong.. Kör klart mest park men en dag i pudret eller på nån backcountrykicker är ju aldrig fel! hur som helst jag är en tjej på 158 cm så ja vill ju ha en något kortare bräda. den jag har nu är 140cm och jag vill egentligen inte ha en som är längre än den. Någon som vet nån bra kort bräda för mina ändamål eller var man kan hitta såna? PS eller var de bästa reorna befinner sig - jag är fattig! thanx [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Kortare brädor
Tillbaka
Topp