Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kortare Karma lr längre Public Enemy?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 130707" data-attributes="member: 33485"><p>Vikten ska nog inte vara några problem twintips är överlag rätt mjuka och även om public enemy är lite styvare är den inte styv om du jämför med skidor ur andra kategorier av åkning.</p><p>Ja, om inte vikten nu bara är skinn och ben, själv är jag 170 lång och väger dryga 65 kg, och jag har inte stött på några skidor som jag inte klarat av. Dock tränar jag mycket och har väl inte gått på de styvaste störtloppsskidorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 130707, member: 33485"] Vikten ska nog inte vara några problem twintips är överlag rätt mjuka och även om public enemy är lite styvare är den inte styv om du jämför med skidor ur andra kategorier av åkning. Ja, om inte vikten nu bara är skinn och ben, själv är jag 170 lång och väger dryga 65 kg, och jag har inte stött på några skidor som jag inte klarat av. Dock tränar jag mycket och har väl inte gått på de styvaste störtloppsskidorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kortare Karma lr längre Public Enemy?
Tillbaka
Topp