Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Körtelfeber - skydd för mjälten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 865202" data-attributes="member: 80520"><p>Men... Det är ju ingen cancerinformationssida? Det är en sida med information om hur det är att leva utan mjälte? Att den råkar hostas av cancerfonden är ju egentligen mindre relevant? Jag uppmanar dig återigen att faktiskt _läsa_ informationen på sidan istället för att nöja dig med att konstatera att URLen pekar på www.cancerfonden.se! Faktum är att det är en väldigt bra sammanställning hur saker man bör tänka på om man lever utan mjälte...</p><p></p><p>Jag hoppas också att du förstod att mitt avslut var menat som en ironisk twist på det du skrev, precis på samma sätt som jag antog att avslutningen på det du skrev var en ironisk twist på det jag skrev (men verkade anta fel?).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 865202, member: 80520"] Men... Det är ju ingen cancerinformationssida? Det är en sida med information om hur det är att leva utan mjälte? Att den råkar hostas av cancerfonden är ju egentligen mindre relevant? Jag uppmanar dig återigen att faktiskt _läsa_ informationen på sidan istället för att nöja dig med att konstatera att URLen pekar på www.cancerfonden.se! Faktum är att det är en väldigt bra sammanställning hur saker man bör tänka på om man lever utan mjälte... Jag hoppas också att du förstod att mitt avslut var menat som en ironisk twist på det du skrev, precis på samma sätt som jag antog att avslutningen på det du skrev var en ironisk twist på det jag skrev (men verkade anta fel?). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Körtelfeber - skydd för mjälten?
Tillbaka
Topp