Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kostnad att hyra ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Finnudin" data-source="post: 86887" data-attributes="member: 41020"><p>Hejsan!</p><p></p><p>Tittar man på Sverige så funkar ju denna länk bra:</p><p><a href="http://are.skistar.com/parser.php?did=97:70301&lang=sv" target="_blank">http://are.skistar.com/parser.php?did=97:70301&lang=sv</a> (skiduthyrning i Åre).</p><p>Där ser du priser på de olika paketen.</p><p>Personligen tycker jag det är smidigare att hyra på orten om man inte har egen utrustning. Då kan man lätt byta grejerna om dom går sönder / inte passar din åkning.</p><p></p><p>Over and out</p><p></p><p>// Finnudin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Finnudin, post: 86887, member: 41020"] Hejsan! Tittar man på Sverige så funkar ju denna länk bra: [URL]http://are.skistar.com/parser.php?did=97:70301&lang=sv[/URL] (skiduthyrning i Åre). Där ser du priser på de olika paketen. Personligen tycker jag det är smidigare att hyra på orten om man inte har egen utrustning. Då kan man lätt byta grejerna om dom går sönder / inte passar din åkning. Over and out // Finnudin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kostnad att hyra ?
Tillbaka
Topp