Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kostnad Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mac-O" data-source="post: 78546" data-attributes="member: 30666"><p>Nja, vet inte om det är så mycket att titta på egentligen, förutom naturscenariot som ibland kan vara storslaget. Det finns ngn skidort påvägen, Sun Peaks, tror jag. Har ingen aning om det är ngt att ha. Men Whistler är värt resan för det finns mkt att åka på och är en väl utvecklad skidort. </p><p>Om man tar hemresean från Vancouver slipper man ju dundra tillbaka till Calgary, vilket bör bli jävligt långt. Vet inte vad som händer med flygpriset med annan hemreseort. Antar att det blir lite dyrare.</p><p></p><p>Ni ska inte förkasta Kickin helt, men jag gillade det inte som förhållandena va när vi var där. Om det dumpat hade jag förmodligen älskat stället! Finns mkt brant åkning bl a.</p><p></p><p>+8 och regn i Östersund, känns som vintern är här snart! Skönt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mac-O, post: 78546, member: 30666"] Nja, vet inte om det är så mycket att titta på egentligen, förutom naturscenariot som ibland kan vara storslaget. Det finns ngn skidort påvägen, Sun Peaks, tror jag. Har ingen aning om det är ngt att ha. Men Whistler är värt resan för det finns mkt att åka på och är en väl utvecklad skidort. Om man tar hemresean från Vancouver slipper man ju dundra tillbaka till Calgary, vilket bör bli jävligt långt. Vet inte vad som händer med flygpriset med annan hemreseort. Antar att det blir lite dyrare. Ni ska inte förkasta Kickin helt, men jag gillade det inte som förhållandena va när vi var där. Om det dumpat hade jag förmodligen älskat stället! Finns mkt brant åkning bl a. +8 och regn i Östersund, känns som vintern är här snart! Skönt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kostnad Kanada
Tillbaka
Topp